Minnakpopus kuzum ben işin espirisindeyim söylüyorlar zaten takmıyorum benim ilk hamileliğim çok kötü geçti özellikle son 2 ayı doğumum ve lohusalığım 1,5 sene boyunca antidepresan kullandım onun da etkisi var kilo almam da. ama bu sürekli acıkmam da başka bişey mi var acaba diyorum şeker gibi falan çünkü sabah kahvaltı yapıyorum 2 saate acıkıyorum normal değil yani