mucizebebegimmm Morrinah bulantılarım azalmadı aynı yoğunlukta her şey devam 🥹 ama buna şükür yeter ki sağlıkla doğsun. İnşallah sizlerinde bulantılarınız hemen geçer sağlıkla vaktinde kavuşuruz yavrumuza. Valla artık ağlamak istiyorum bazen.
Morrinah mucizebebegimmm ben bu hafta düzenli olarak hergün 4 saat ağlamışımdır bu hafta daha kötü duygularım kumandayla yönetiliyor gibiyim büt artık ilk trimester 🥹
Cnsyldz Morrinah teşekkür ederiz siz nasılsınız 🥰 bende tam 11 haftalığım inanılmaz derecede bulantılarım vardı 2 gündür kendimi diğer günlere göre daha iyi hissediyorum hamd olsun, enerjim henüz gelmedi maalesef inşaallah o da gelir yakın zamanda🤲😀
Morrinah Cnsyldz inşallah enerji biran önce gelir 1. Trimester bittiği için mutluyum 2. Trimester nasıl geçtiğini bilmeyelim inşallah
Sinosanneoluyor2025 acemii_anne bende tüp bebek 10. Hafta olduk MAAŞALLAH SUBHANALLAH 🤲🏻❤️ cnm , peki ekmek yiyor musun? Nasıl besleniyorsun cnmmm
acemii_anne Sinosanneoluyor2025 ekmek yiyorum ama sadece kahvaltıda. Öncesinde de ben sağlıklı beslenmeye başlamıştım zaten yine aynı devam. Sabah yumurta avakado ceviz peynir vs öğlen ve akşamları Akdeniz usulü. Genelde çorba salata. Ara öğünlerim kefir-çiğ badem çip kabak çekirdeği çiğ fındık falan. Doktorum bana olabildiğinde yeme diyor çünkü 😀😀😀😀
acemii_anne Sinosanneoluyor2025 ekmek değil benim doktorum kısıtladığı bişey yok aslında sadece az yiyeceksin diyor. Hamileyim diye beslenme konusunda kendini rahat bırakmayacaksın diyor. Her gittiğimde beslen-ME diyor 😀 ben zaten hayatım boyunca kırmızı et yiyemedim şu anda da yiyemiyorum
acemii_anne Sinosanneoluyor2025 ikiz gebeyim ve şimdiden gebelik şekeri olmasın diye temkinli ilerlemek istiyor doktorum. İkiz gebelik zaten erken doğum riski demek üstüne bi de gebelik şekeri eklenirse vay halimize 😔
Sinosanneoluyor2025 Morrinah su seven biriyim aslında ama neden oldu bilmiyorum 🤷♀️ kefir de deneyeceği. Cnm
Pembe_bulut 11+5 haftalığız hala içim ala ala akşam yemeği yiyemiyorum bulantılarım gitti enerjim biraz daha iyi açlık vurunca baygınlık geçiriyor gibi oluyorum 😅
Morrinah Pembe_bulut ay evet normalde kahvaltıyı 1 gibi yapıyorum geç uyandığımdan eşim 6 da geliyor 6 da elim ayağım süşüyor rengim atıyor