Onurbanuu fazla bi bilgim yok canım ama bence orta kalite bi embriyo yani çok yüksek değil gibi yine de nasibi varsa olur canım inşallah gönlünce olsun 🌸 Benim bi arkadaşa kesin tutar denilen kalitedeki embriyolar tutmadı, bu asla tutmaz denilen embriyo vardı son kez şansımı deneyeceğim dedi onu da denedi o tuttu kızı şimdi 6 yaşında 🫶🏻