Geçmiş olsun çok, hamilelikte bağışıklık düşüyor gerçekten kolay kolay hasta olmazdım 2. Kez hasta oldum gebeligimde.
Doktorunuz simdilik bisey vermediyse mecbur doğal yöntemlerle ilerliceksinz, bende ilk hasyalikta oyle yaptım mecburen.
Dinlenme
Bol sıvı (su, corba , ballı sıcak süt vb)
Meyve (c vitaminli kivi portakal gibi(gebelik şekeriniz yoksa)
Ilık duş
Ben bunları yapmıştım, tavuk çorbası mercimek çorbası vs içtim bol limon karabiber atarak. Tavuk çorbasına bol sarımsak. Limonlu salatalar(havuç Turp vb ile)
Bitki çayı ztn yasak bize yasak olmayan da var sanırım ama doktorunuza danışın tabi ben sormadım bile doktoruma içmek istemedim bitki çayı çünkü.
Umarim hemen iyilesirsiniz, durumunuz kötülerse mutlaka doktorunuza bilgi verin ama ilk etapta doğal yöntemlerle iyileşmeye calismamizi istiyor doktorlar da