hiraninannesi557 bence e bebek magazasına gidip denemelisiniz. Kabin boy için gitmiştik fakat kabin boyun çoğu arabası çift yönlü dönmüyor, çoğuna puset takılmıyor puset takılanada pusetini ayrı alıyorsun vs. Ve pahalı geldi. Ben yine travel sistem tercih ettim. Bizim kide opel astra ve arkasında silindir tüp var ayrıca. Tekerlekleri pıt pıt çıkıyo hemen ve yinede sığıyor. Bence gidip deneyin sorun