nrsly 12-13 imkansız zaten canım 🙄 ben de 18.haftadan itibaren ne zaman kıpırdayacak diye sürekli dinlemeye hissedenleri duydukça endişelenmeye başlamıştım 19.haftada seğirme gibiydi ama bağırsak hareketi mi bebek mi emin olamıyordum ☺️ 20+0 da net hissetmeye başladım direkt tekmelerle hem de maşallah beyefendi pek hareketli 🙏🏼🙏🏼 Yakındır hissetmen hiç germe kendini sırtına bi yastık koyup ayaklarını uzat güzelce dinlen öyle daha net anlıyorsun bebek hareketini 😉 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼