Betulceeblog Kızlar doktor bana Coraspin kan sulandırıcı bir de vitamin yazdı ama kan sulandırıcıyı hamile kalınca mı içeceğim yoksa ona da başlayacak mıyım orayı sormayı unuttum kullanan ve sonuç alan var mı?
ayssbs Betulceeblog kan pıhtılaşmanız mı var acaba?Ben şuan kullanıyorum asprini kürtaj olmuştum kan pıhtılaşması çıktı.Doktorum gebelik oluşmadan kullanacağımı günde 1 tane olarak söyledi gebelik olunca da iğneye başlarız demişti.Bence doktorunuz yazdıysa kullanacaksınızdır numarası varsa tekrar sorun isterseniz 🌼🙏🏻
mucizemom8 Betulceeblog phtilasman varsa gebelik öncesi kullanacaksın bende kullanıyorum canım benim de üç düşüğüm var
didm6134 Betulceeblog ben hamileliğimin 4ayının ortasında baslamıştım doğuma kadar kullanıyorum şimdi
Shnkh Betulceeblog mrb bende gebeliğimi öğrendiğim gibi corasprin verdi sonra klakp atışını dinlediği bı iğneye baslattti benimde iki düşüğüm vardı önlem amaçlı olduğunu söyledi 23 haftalık oldum devam edyrm doktorunuz numarası varsa mutlaka arayın önemli bı konu
Betulceeblog ayssbs Aslında yok kan pıhtılaşmam ama 3 düşüğüm olduğu için doktor kullan dedi ama gebelik oluşmadan mı kullanacağım yoksa öğrenince mi onu anlayamadım numarası var ama çekindim aramaya
ayssbs Betulceeblog mesaj atın bence herkesin durumu farklı olabilir ama genelde önce başlanıyor diye biliyorum yanlış yönlendirmek istemem
mucizemom8 Betulceeblog genetik test yaptırdınız mi pıhtılaşma hiç bir gende mi çıkmadı canım yoksa tek gende de olsa da çıktı mi
Betulceeblog mucizemom8 Genetik yaptık hepsinde normal yazıyor bitanesinde heterozigot mu bir şey yazıyor sadece ama doktor sende yok demişti genetik doktoru
mucizemom8 Betulceeblog bende hemozigot var canım o yüzden şuan coraspirin gebelikte iğne aspirin devam edeceğim
Shnkh Betulceeblog hayır 132 betayla öğrendiğim gibi doktoruma gittim corasprin kalp atışını duyduktan sonrada kan sulandırıcı iğne başlatmıştı ama siz doktorunuza muhakkak yazın her gebelik farklı olablr ihmal etmeyin
mucizemom8 Betulceeblog daha yeni kullanmaya başladım canım kürtaj da bir yıl sonra gebeliğim oldu ama kimyasal oldu 9 aydır deniyoruz 🤲