Kızlar ne durumdasınız test yaptınız mı? Belirtiniz varmı? Benim ara ara kasık batması ve gögüslerimde sızlama dışında hiç bir belirti yok.
Yüzüstü yatarım normalde yatamıyorum 🥲normalde regliden 1 hafta önce belim agrimaya başlar ama bu ay o da yok ne zaman test yapsam onu da bilemiyorum kafamda deli sorular 🫠🫶🏼