Kızlar merhaba adetim 10 gün kadar gecikti. İlk gün 2 farklı markadan idrar testi yaptım ikisinde de pozitif gördüm. Hemen o gece kan verdim ama negatif çıktı. Üzerinden kaç gün geçti halen olmadım dün hastaneye gittim kan verdim yine negatif. Doktor ultrasonla baktı ve rahim duvarın kalınlaşmış dedi. Bu ya adet olmana az kaldı demektir ya da gebeliğe hazırlık dedi. Biraz daha gözlemle eğer halen olmazsan adet söktürücü yazarım belki geç döllenme yaşıyorsundur şu an dedi… 🥺 Siz ne düşünüyorsunuz başına böyle bir şey gelen var mı?