Esragediz Gebeliğimi 6000de öğrenmiştim ama bugün öylesine kan verdim yükselme durumunu meraktan açıkçası ikiz gebelikten şüphelendim 7. haftadayım normalmi bu değer ☺️❓
m_mervee Esragediz bence normal değeriniz 2 ye katlayarak gittiğini düşünürsek o civarlarda olur ama nasip belli de olmaz 🙂🙂
Esragediz 5.haftada gitmiştim 6.degerle iste o zaman tek kese görmüştük sonradan olma ihtimali varmıdır ki ?