anka01 İlk verdiğim beta 49.7 çıktı 2. 40.8 çıktı cuma tekrar ver dedler böyle olup yükselen var mı acaba ?
anka01 Mucizee80 evet tüp bebekti ikiz transfer olmuştu biri düşüp biri tutmuş olabilir dedi tekrar kan testi vereceğim hiç böyle birşey duymamıştım yaşayan oldu mu acaba
Mucizee80 anka01 bu durumda değişir ilk ikisi tutup şuan biri ilerlemiyorsa bu şekilde olabilir çünkü ikiz gebeliğin biri sonlaninca değerde düşüyor inşallah tekrar kan verdiğinizde yükselmiş olur