Min_nak Herkese merhaba eylül anneleri.. 9+5 im bende. Progestan vermişti bana da doktor 100 mg günde 3 adet olmak üzere pazartesi doktor randevum var bitmesine az kaldığı için günde iki atayım desim randevuya kadar fakat Dünden beri kahverengi lekelerim oluyor ama ağrım sızım yok şükür.. geçen gittiğimde kalp atışını dinlemiştim.. genelde dünledikten sınra düşük tehlikesi azalır diyorlar.. ama yine de korkuttu beni.. böyle bişey yaşayan var mı..
Scb Min_nak bende 200 mg kullanıyorum sabah akşam bence hic azaltma o şekilde kullan benim kanamam kesildi ama tedirginim yinede
N_e_s_e Bende 9 haftalıgım çok rahat geçiriyorum sadece kasık ağrılarım oluyor kusma bulantı hiç yok şükür ☺
Min_nak Scb aynen öyle yaptım doktoru beklemeden eczaneden aldım iki gündür eksiksiz kullanıyorum çok şükür lekeler gitti.. insan tedirgin oluyor ya..
Min_nak Scb aynen işte soracağım bi.. umarım tekrar kullandırtmaz çünkü atınca yarım doz narkoz almış gibi bi baş dönmesi bi uyku halsizlik..🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️