Kızlar ben meltem hocaya gittim çok memnun kaldım ama herkes Raşit hocayıda övüyor acaba bu kontrolümde ona mı gitsem ? Her ikisinede giden varsa bana fikir verebilir mi? Sürekli doktor değiştirmek istemiyorum meltem hanımla devam etmek istiyorum ama Raşit hocayıda çok merak ettim doğrusu. 4 aylık oldum artık doktora karar vermem lazım…