Kızlar biraz dertleşelim. İlk trimester bende zor geçiyor. Ufak tefek diğer belirtileri geçiyorum ama sürekli halsiz ve yorgun olmak beni çok zorluyor. Çalışıyorum ve her sabah kendimi yataktan kazıyarak çıkarıyorum. İçimden hiçbir şey yapmak gelmiyor. Çok da çirkin ve bakımsız hissediyorum. Tabi ki çok şükrediyorum gebe kalmak istiyordum ama vaziyet bu. Siz nasılsınız?