Evet 21 haftadan selamlar .eşim babamın ismi olsun dedi. “HALIL” pek kabullenmesemde evet dedim. Eşim üzülmesin diye .Sonra yanına “Halil Ramil” eklemek isdedim hani o kendi babasının adını koyuyorsa bende dayımın adını koyarım dedim.sonra yok ya dedim.Sacma oldu dedim .uyumlu da değildi. Sonra “Halil Aras” olsun dedim.esimde beğendi. Mutlu oldum.cunku söylediğim bütün isimleri beğenmemişdi. Bir arkdsda bana söyle yazmisdi diğer postumda “iki isim koy, esini kırma.kaynana,kayinbaba yanında ikinci isimle seslen” mantikli geldi.sadece “Aras”😆. Halil ismini beğenmedim çünkü.ama ikisi uyumlu nebilim ya