Papatyasever Arkadaşlar 26 haftalık hamileyim kalbim çok hızlı çarpıyor bunu yaşayan var mı nefesim kesiliyor gibi oluyor. Tansiyon aletim de Yok evde. Doktora söylesem yazar mı onu da bilmiyorum.
zynp1512 Papatyasever benimde sürekli kalp çarpıntım oluyor otursam kalksam farketmiyor normal diyorlar üzerine düşmüyorum
Deletedmom0909 Papatyasever tansiyon aleti yazmaz doktor canım eczaneden gidip alcaksın bende aldım öyle olduğun zamanlarda otur hiç konuşma nefesini yavaşlatmaya çalış sakin sakin nefes al derin alma ben kalp ritim bozukluğunu böyle yendim
Tomrisinizi Papatyasever bende de cok olurdu ozellikle kahvaltidan sonra dogumdan sonra geciyor endise etmeyin
NSBKRM Benmde nabzm yuksek cikti kardiyljiye yonlendrdi doktor ekg cektrdim doktor hamilelikde olabilir dedi ama kalpde bi ritim bozuklugu varmi yokmu dye holter taktirdi cok sukur kotu bisey cikmdi canim kendimizi yormamamz gerkyormus
Burcuveburcum Papatyasever ben 9 haftalığım bende şimdiden oluyor kalp fazla kan pompalamaya başladığı için hamilelikte normal diyorlar ama bazı kalp çarpıntıları kansızlığa da işaretmiş bi baktır derim
ebrarmom08 Papatyasever dün carpinti nefes darligi beyin uyusmasi filan oldu namazı zor kildim hemen tansiyonuma baktm dusmus 😒 tansiyonla ilgilimidir bilmiorm ama hamilelgmde 4 sefer basima geldi once hic olmazken
Tomrisinizi Kosarer birden cok yememeye calisin yada hafif bi atistirip 1 saat sonrasinda kahvalti edin o zaman olmuyor 🤗
Bebeksicimm1 29 haftalık hamileyim bende babada oluyor doktoruma söyledim kan hapını Demir hapını düzenli kullanın dedi ben günde iki kere kullanıyorum kan hapını arada kullanmadığım zamanlarda oluyordu aksagtigim zaman çok çarpıyor