Kızlar merhaba merak ettiğim bir şey var ilk gebeliğim olduğu için bilmiyorum ve daha şu an yok Allaha şükür maşallah diyim kendime tam 25 haftalık oldum bugün erkek bebek bekliyorum şöyle bir şey duymuştum göbek çizgisi erkek olursa yukarı doğru uzar çizgi çıkar göbeğinde siyah şekilde kız olursa kısa şekilde çıkar ama çizgi çıkar diye görmüştüm şu an karnımda hiçbir şey yok çizgi çatlak falan sadece göğüslerimde çatlak oluştu hamileliğimde bu ileriki haftalarda mı oluyor yoksa öncelerde mi oluyor ben de olmadı olanlar var mııı