Yaşım 32 benimde yaşımdan dokayı riskli cıkmıştı..Perinatoloji bölümüne gitmeniz gerekıyo ordaki inceleme en az 45 dakika sürüyor.Bütün organlarına herşeyine iç dış hepsini inceliyolar ,olası bi durumda zaten doktor söylüyo stres yapmayın riskli cıktı diye down sendromu olacak diye bsey yok Sağlıcakla gelir dünyaya inşallah 💕