Mysgnldfne benim 33. Haftamda düzenli sancım çıktı fakat doktorum yatış vermedi serum bağlattılar 15 gün yat evde dediler bazı içecekleri vs yasakladılar 1,5 hafta hiçbir iş yapmadım çok dikkat ettim sonrasında nst sancım çıkmadı şuan 35. Haftam biticek doğumu bekliyoruz siz de çok dikkat edin durumunuzu bilemediğim için yorum yapamıyorum en iyisini takiplisi olduğunuz doktorunuz bilir fakat stres yapmamamız lazım bu arefelerde bilinçsiz sancımız artmış oluyor hayırlısıyla gelsin yavrularımız