Özel bölgeme ağrıyla gittim nst sancı 60-75- 1 defa 100ü gördü ara ara 25-33 lere indi ama doktor dığru dürüst bakmadı sancın yok ağrın var demiş sekretere sekreter git sıklaşınca gel dedi ben anlamadım bir şey kızlar bu sancı nasıl bir şey bebeğimin suyu fazla hastasına göre ilerde kilosu fazla bunlara ultrasona hiç bakmadı ne yapacağımı şaşırdım