Betulumcnmm MERHABA Anneler Yakın zamanda konya şehir Hastanesi’nde doğum yapan var mı normal yada sezeryan fark etmez memnun kaldınız mı süreç nasıl ilerledi
keyfimin-kahyasi-misin Betulumcnmm Yapmadim ama bir buçuk sene önce doğum sancisiyla gittim kan su yok diye kovuldum geçende leke geldi diye gittim Yine bı azar yedim nalet bı yer doğum nasıl bilmem
Esra-kk Beyhekim araştırma hastanesinde bı doktor var tavsiye ederim bnde hamileyim ona gidiyorum çok güzel ilgileniyor hasan Bedri aydın
Betulumcnmm Esra-kk öncelikle tavsiyeniz için çok teşekkür ederim ama benim evim şehir hastanesine yakın doğum anında acil olduğu için orayı sormuştum ama yine de teşekkür ederim