Lasdx12 Merhaba arkadaşlar ilk gebeliğimde de aynı şeyi yaşadım normal de de gabız olan biriyum sizce birşeyler yapabilir miyim şimdi 2. Hamileliğim özür diliyorum kızlar
Kkardelenn1 Lasdx12 kefir tüketebilirsin canım bol su ve hareket de iyi gelir birde yemeklerini çok iyi çiğneyerek yemelisin
irembbyy Lasdx12 Bende yaşıyorum aynı sorunu sık sık kuru kayısı tüketiyorum çok bir faydası olmuyor ama geçenlerde bamya yemeği yapmıştım bamya beni kabızlıktan kurtardı resmen