Etkisi zaten 24 saat canım .
1 gün önce bırakman yeterli olacaktır
çook etkili bir ilaç değil zaten. Çünkü ben acil serklaj oldum. Aksam 23.30da vurmuştum oksaparı sabah doktor kontrolüme gittim açılmam olduğu görüldü ve acil serklaj yapıldı. 24 aaat geçmemişti yani .