Asyaninannesi_ ilk doğum mu öncelikle geçmiş olsun analı babalı büyüsün yavrunuz. Ben ilk sezaryenimde 15 gün kambur yürümüştüm hemşire ablalarım aile dostlarımız vardı dik yürü yırtılmaz açılmaz dikişlerin bak böyle yürürsen yapışıklık olur demişlerdi, yürüyemem ablacım çok acıyor çok gergin dikiş yeri diyordum acısını da içerde bir alet mi unutuldu ki çok canım acıyor diyordum 😂🤣 biraz evham biraz acı eşiği miydi artık bilmiyorum ama, 2.sezaryende doğru düzgün yatmadım bile uyuşukluk geçince kalktım hemen bebeğimle kendim ilgilendim ve çok çabuk iyileştim, şimdi napcam bakalım 3.sezaryene yaklaşıyorum ☺ hiç endişe etmeyin dikiş açılmaz dik yürüyün acıya odaklanmamaya çalışın haftaya daha iyi olursunuz daha yenisiniz