ikra_6898 Kızlar yarın 16 haftalık olacağız inşallah ama kasık ağrısı ve batma var adet olacakmış gibi bir his sanki vajina ağrısıda oluyor ara ara korktum bende buraya yazıyım dedim bilgisi olan yada yaşayan var mı endişelenmeli miyim?
hyhyk ikra_6898 merhaba bende 15+6 haftalığım ara sıra benimde kasık ağrısı gibi batmalar oluyo özellikle ani hareketler yaptığım zaman bi 10 15 saniye düzelemiyorum ve vajina ağrım var sizin nasıl geçti acaba
ozlemcoban benim de aynı şekilde çok su içiyorum sık idrara çıkıyorum bazen dışarda olduğunda tuttuğum için oluyor sanıyordum ama sık sık oluyor artık
ikra_6898 Araskara çok şükür benim ki geçti sayılır arada hafif kramp şeklimde giriyo tabii ki ama çok olmuyo sayılır ilerleyen günlerde nolur bilemem
ikra_6898 hyhyk geçmiş olsun size de ben bir şey yapmadım kendiliğinden hafifledi ara sıra yine oluyor galiba bebek büyüdükçe rahimde kasılıyo o yüzden diye düşünüyorum bu aralar belim çok ağrıyor 🙄