Kubra-6619 Kızlar 32. Hafta raporunu 32+0 da mı almalıyız tam olarak bir iki gün önceden alınabilir mi. O gün cumartesine denk geliyor çünkü
Duruxxx Kubra-6619 ben hemşireyim devlette 32+1 den itibaren başlatabileceğimi söylediler ya da daha sonrası 32+0 çalışma olarak gösteriyorlar ama sizin nasıldır bilemiyorum
Mervecimmm Kubra-6619 32’den önce almamak gerek diye biliyorum. Pazartesi almanız daha iyi olur sanki
Kubra-6619 Duruxxx öğretmenim ben de ama değişir mi bilmiyorum mesleğe göre.Doktorlar nasıl bir uygulama yapıyor acaba
Merveeekorkmz Bende öğretmenim 10 martta 32+0 olacağım tam çalışamaz raporu için 32+1 demiş üstte bir arkadaş anlamadım onu 32 olması yeterli değil mi
Mervek12 Merhaba bayram tatili tam benim randevuma denk geldi çalışamaz raporunu kadın doğum acilden alabilir miyim acaba 32.haftamda
Kubra-6619 Mervek12 acilden alınır mı bilmiyorum ama herhangi bi kadın doğum doktorundan bikac gun önce de alabilirsiniz. Ben dış ilçede oturuyorum kendi doktorumdan değil ilçe hastanesinden aldım 32 den bı kaç gün önce