Sule17 Hk29 Bende biberon ve emzik almadim karar veremiyorum kimi diyoki en kucugnu degil bi buyugunu al ucunu delersin sonra diyo
hanimiys Sule17 270 olanlar gereksiz ağırlık yapıyo fuzuli siz bilirsiniz tabi de 150 ml olanlardan alın zaten bebek büyüdükçe ucu değişiyor mesela 3 aylık olunca 2 numaraya geçiyorsun benim oğlum 2 yaşında hala 2 numara uç kullanıyorz 4 numaraya geçmiiştim onun deliği büyük olduğu için genzine kaçtı falan 2 de kaldık @Hk29
Girlmama Sule17 biberon ucu almalısınız chicco natural feeling aldım 0ay ve 2 ay başlığı içinde ekstrasını ben alıcam aylar ilerledikçe
Hk29 Girlmama hanimiys cam almayacağım. Bir de ilk 6 ay tutamaz zaten biz tutucaz diye tahmin ediyorum. 2 defa biberon almayayım diye düşündüm ama hâlâ emin değilim
MinikBrokoli İlk etapta mamojo aldım 1 yaşından sonra kullandı şimdi 2 yaşında 10 tane biberon olmuştur sürekli kayboluyor bir yerde unutuyoruz, dişiyle parçalıyor artık marka almıyoruz ne bulursak 😇
Eliffbaby Ben lansinoh 240+160 ml di sanırım yenidoğan set aldım toplamda üç başlık var iki yaşına kadar kullanabilirmiş çok araştırdım içime sindi. E bebekte indirimli şuan bakabilirsiniz .