Pnr_jr aynen canım benimde öyle oldu tek bi resim verdi genelde siyah beyaz bikere netleştirdi o an yüzünün resmini çekti hoppa bitti dedi😉 yani en garanti olsun diye bişey atlanmasın diye en iyi hastaneyi doktoru seçip prof.tercih ederken insanın acaba baktımı ya herşeye şüphesi can sıkıcı oluyor biraz tatmin olamamakda diyebiliz, sağlıklı bebeğim binlerce şükür tabiki🙏🏻