kesinlikle pıhtılaşma testi yaptırmanızı öneririm yapılacak tüm testleri yaptırın rahim filmi vs benim daha önce 2 kaybım oldu pıhtılaşma testi verdim.. ilk kayıba normal dediler yapmadılar 2. defa aynı acıyı yaşamak öyle zor öyle zorrrr ki bu sefer rica minnet testi yaptırdım gerçi doktorlar bu genlerle alakası yok kayıpların dedi test verseniz bile net bi cevap alamıyorsunuz bu konu doktorların çok bilgisiz ve ihtilaflı olduğu bi konu ama ben bu sefer umursamadım bir de böyle deneyeceğim dedim hem iğne hem coraspin kullanıyorum elhamdülillah bin şükür bu sefer gebeliğim güzel ilerliyor inşallah rabbim tamamına erdirir 1 kaybı kimse küçümseyemez ama küçümsüyorlar üstüne durmuyorlar gerekirse gidin para verip yaptırın ve önleminizi alın rabbim inşallah sağlıklı sıhhatli hayırlı evlatlar nasip eder hepimize