ilooo kızlar 32 . haftamın içindeyim bebek baş geliş pozisyonda böyle ayağa kalktığımda yürürken kasık bölgem acıyor sanırım başı orada olduğu için bilginiz var mı
Sundus_0 ilooo doktorunuz söyledi mi doğum pozisyonunu almış diye merak ettim ben şuan 34 haftalığım ama bebeğim normal pozisyonda
Sundus_0 ilooo ben yanlış anladım o zaman baş geliş dediğimiz çocuk artık anne karnında doğum için pozisyon almış olmuyor mu evet kanala girmesi farklı bir durum ama ayaklar yukarıda başı aşağıda olunca öyle olmuyor mu ben mi yanlış biliyorum