Kubusnn Nasip-1 şimdi gitsen kese görünür zaten ama bebek 6 haftada görünüyor 3+6 dedi gördük keseyi ama 3 gün sonra başka doktor 5 haftalık dedi
SuEr_Tu1512 acemii_anne Tek gebelik mi canım, ikiz mi. Beta yüksek gibi geldi bana🤔 Benimde 4+1 betam 647 çıkmış 🤔 Benimki mi düşük acaba
Nagihan_ad 4+5 de görmedi devlet hastanesi. 6+0 da özel de hem bebek görüldü hem kalp sesini dinletti. Allahım isteyen herkese yaşatsın bu duyguyu inşallah. Sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin bizlere de
Baharkle Ben 5+1 de gördüm ama küçücüktü,7 haftalık olınca giderseniz bebegide kalp atışınıda duyarsınız
acemii_anne SuEr_Tu1512 keseyi görmeye gittiğimizde tek gördük. Kalp atışında ikiz olduğunu öğrendik 😍 ama şimdi baktım bende tam 4+1 de kan vermişim ve beta 588 çıkmış. Yani aslında bence beta ikiz ve tekili belirleyen bişey değil 😊
SuEr_Tu1512 acemii_anne Hayırlısı canım benim sağ salim alalım kucaklarımıza da tekmiş, ikizmiş hiç farketmez🤲🥰