Kbraka 16 haftalık gebeyim, Pazartesi günü doktor kontrolüm vardı doktora yogun sarı akıntım olduğunu söyledim alttan muayene etti antibiyotik ve fitil verdi ancak daha da arttı. Bu durumu yaşayan oldu mu?
birkizanneesi Kbraka ben sürekli yaşıyorum 35 haftadayım daha da arttı fitil kullanıyorum geçer gibi oluyor akıntı tekrar başlıyor.
Goktug16 Bende 26 haftalıgim vajina bölgemin üzerinde 2 gündür gecmeyen bir ağrı var çok şiddetli değil ama yürürken otururken zorlanıyorum bendede enfeksiyon olabilir mi acaba
Fatmaacylnn Goktug16 inşallah bi sıkıntı yoktur enfeksiyon çok zor oluyor gerçekten hamilelikte yaşamadım ama doğumdan sonra yaşadım yürürken bile çok zorlanıyordum şükür antibiyotikle atlattım