minikbebegim06 Bgmc_ yani karnınızın ön kısmına yerleşmiş bebekle karın arasında benimde öyleydi sorun olmadığını normal olduğunu söyledi doktor yerleşimi normalmis
can_su Bgmc_ Sağlıkla kucağınıza alın öncelikle 😇💐 ön tarafta olması gayet normal sadece hareketlerini biraz geç hissedersiniz. Doğum şeklini etkilemiyor önde olması güzel anne😇
Bgmc_ minikbebegim06 peki doğum şekline bir etkisi var mı normal yada sezeryan olma olasılığını etkiler mi bilginiz var mı