Fatmasari Merhaba kizlar yarın nasipse sezeryan ile bebeğime kavuşacağım benim için de dua eder misiniz adım Fatma hayırlısıyla sağ salim bebeğimle kavusalim
Fatmasari Zeynepgmsbs61 teşekkür ederim ilk 2 3 gün biraz ağrım oldu şuan baya toparladım teşekkür ederim. Darısı bu yolda bekleyenlerin başına