Ktnrovr 21 hafta 4 günlüğüz regl olacakmışım gibi bacağım çekiyor yaşayan var mı bu haftalarda korkmam gerek mi
Yagmurr_krblt Ktnrovr benimde belden kuyruk sokumundan vuran bir ağrı vardı magnezyum başlattı ondan sonra rahatladım bir de yatarken bacaklarınızın arasına yastık koyun bende biraz olsun rahatlamıştım
Ktnrovr Yagmurr_krblt magnezyum kalsiyum d vitamini hepsini kullanıyorum ama iki gündür regl sancım var sadece onu deneyeyim bi yastık koymayı
Sukutuhayal Ktnrovr bende 20+2 yim. Bacaklarım kollarım heryerim ağrıyor adet olacakmış gibi kasık ağrım var. Uyuyamıyorum. Doktor bugün magnezyum yazdı umarım işe yarar
Ktnrovr Sukutuhayal magnezyumdanmış canım o benim geçti çok şükür ara ara oluyor işte artık hamilelik süresince