Hanımlar merhaba 38 haftalık gebeyim dün kanamam geldi acile gittim bi sorun yoktu eve gönderdiler bugün doktor kontrolüm vardı sabahtan kontrolüme gittim NST de sancım çıktı ama ben çok bişey hissetmiyordum muayene etti doğumun başladığını açılmam olduğunu ister şimdi yatış yapalım ister 3-4 saat sonra gel dedi bende sonradan gelmeyi tercih ettim şuan evdeyim ama sancım vs bi belirti bişey yok ne yapacağımı bilemedim