Gammz benim ilk bebeğimde de, ikinci bebeğimde de 3 hafta önden gidiyordu korkmayın, genetik oluyor genelde bu durumlar. Normal doğumu biraz zorlayabiliyor ama bu da kişiden kişiye değişir, rahatça doğum yapanlar da var. Sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🌸