Kızlar bugün doktora gittim. Haftam 24. Doktor bebeğin kilosu dahil her şeyin normal olduğunu söyledi ancak suyun üst sınırda dedi bu tehlikeli bir durum değil ama neden üst sınırda şekerden mi diye 26.haftada bir bakalım dedi. İstersen 10 gün iğne ile parmağından ölçüm yap normalse teste gerek kalmaz dedi. Eğer şeker çıkmazsa suyunun üst sınırda olmasının olumsuz bir yanı yok demektir dedi. Ama böyle aşırı şüphelenmiş gibi görünmüyordu sanki tedbir amaçlı diyor gibiydi. Bu durumu yaşayan oldu mu suyunun üst sınırda olup şeker çıkmayan var mı?