Daisyy000 Slhls 5ay sonra. Ama deli gibi spor yaptım. 26 kg almıştım hepsini verdim. Emzirmeninde etkisi olmuştur ama benim kendiliğinden gitmedi pek
CihanEge Slhls ben doğumdan sonra hemen verdim diyebilirim. Daha doğrusu kilo almamışım, hepsi ödemmiş. Doğumdan sonra da ödem yaptım aşırı şiştim, şişkinlik gidince göbek dışında kilom kalmadı. Öncesinde de max 45 kilo olan biriydim
Mervecimmm Slhls ilk doğumuma 63 kilo ile girmiştim. Eve geldiğimde 57 kiloya düşmüştüm. Bir kaç hafta sonra da 54 oldum. Emzirmeyi bırakana kadar 54’te sabit kaldım ama emzirmeyi bırakınca (2 sene sonunda) hızla kilo aldım 62’ye kdar çıktım tekrar. Diyetisyene gittim 56’ya indim araya ramazan girdi ve o arada kimysal gebelikle beraber çok ağır hastalık geçirdim diyeti bıraktım 60 oldum. 60’la tekrar hamile kaldım ve şuan 36+6’da 69 kiloyum söyleyeceklerim bu kadar 😅
birkizanneesi Bence bu bünyeye bağlı beni sorduğum kimi 6 ay da kimi 1 sene de kimi de hiç veremeyip üstüne katlaya da oldu. Kimi de eskisinden çok daha zayıf oldu spor egzersiz hareket de dahil tabi buna sadece emzirme ile değil.