Kartanesi-24 Merhabalar gebeliğin de fetal doppler cihazı alıp kullanan oldu mu bebeğin kalp atışını dinlemek için bir zararı var mı acaba kullandıysanız ne kadar sıklıkla kullandınız ve hangi marka kullandınız öğrenebilirmiyim ? ☺️
2Princess1Mom Kartanesi-24 Acura kullanıyorum. 16 haftadan sonra kullanmaya başladım. Araştırmalarıma göre bir zararı yok. 2 pille çalışıyor zaten. Haftada 1 bakıyorum. Hareket hissetmediğimde bakıyorum. Kalp durması sonucu bir kaybım olduğu için kalp atışını duymak beni çok hafifletiyor. 🥰
Basakparlar Kartanesi-24 acura kullanıyorum 10.haftamdan itibaren kalp atışlarını duydum şimdi ara verdim hareketlerini her saat hissediyorum hiç bir zararı yok ses dalgalarıyla çalışan bir cihaz sağlık ocağında da kullanıyorlar bu cihazı zararı yok içiniz rahat olsun
Melo_mom1 Kartanesi-24 Merakımdan almıştim gayet guzel geldi acura almistim trendyoldan dinlemek istedigim zamanlar dinliyordum 🥰
aleynaozalpp14 Kartanesi-24 canım ben de 16. haftam da sipariş vermiştim doktoruma sorup Trendyol aldım çok da memnunum şu an 25. haftadayım her gün olmamak şartıyla tabii ki de haftada mesela bir sefer bebeğin fazla hareket etmediğinde dinlemek istiyorum dinliyorum da şu ana kadar bir sıkıntı olmadı doktorumun da bir sıkıntı olacağını söylemedi
Kartanesi-24 2Princess1Mom teşekkür ederim benimde daha önce düşüklerim var şuan tüp bebek ile hamileyim de 2 kez kanama falan yaşadım o yüzden alıp kullanmak istiyorum 12 haftalık hamileyim
Semiha_k Ben kullanıyorum ama sürekli değil. İçerisindeki ses dalgaları uzun süre dinlerseniz bebeğin kalbinde ısınma yapabilir ve bebeği rahatsız edebilir. Ben hareket hissetmediğimde dinliyorum içim rahatlıyor. Sadece bu tarz durumlarda kullanıyorum
Kartanesi-24 Basakparlar teşekkür ederim cihazı nereden almıstınız Trendyol vs baktım ama o marka göremedim de
Kartanesi-24 Melo_mom1 trendyola baktım ama acura marka göremedim siz ne zaman almıştınız kaçıncı haftadan itibaren kullanmaya başladınız acaba
Basakparlar Kartanesi-24 evet baktım tükenmiş acura olması şart değil diğerleri de aynı işlevi görüyor
2Princess1Mom Kartanesi-24 Ben yakın zamanda aldım o zamandan beri trendyolda stoğu bitti diye gözüküyor.
Melo_mom1 Kartanesi-24 Sanırım tükenmiş yanlis hatirlamiyorsam 20. Haftada alip kullanmaya baslamistim ☺️
Kartanesi-24 monica50 markası nedir acaba ne zaman nereden aldınız öğrenebilirmiyim ☺️ çoğu markada 16 haftadan itibaren duyulur yazıyor da
Kartanesi-24 aleynaozalpp14 anladım canım senin cihazının markası nedir acaba birde ben şuan 12 haftaya giriyorum alsam duyulur mu acaba
monica50 Kartanesi-24 acura markası ben de trendyoldan almıştım. 16. haftalardan sonra daha net duyuluyor tabii ki. 11-12′lerde bebeğin arkası dönükse ya da gerideyse bulamıyorsun baya uğraşıyoduk biz minicik pıt pıt duymak için 🥲
aleynaozalpp14 Kartanesi-24 canım 12. haftada çok az yani duyma ihtimali çok düşük çünkü şu an ben 25. haftadayım ancak öyle sesi duyuyorum ama linki atardım da tükenmiş şu an yok Trendyol’a fetal doopler yaz