daisybebek Bedenleri normal mi ? 1 beden ile başlanır mı? ( sleepy küçüktü mesela 3,5 kilo bebeğime direk 2 den başlamıştım) Yaz bebeği olacak molfix in hangisi ince acaba ?
Aylaa123 daisybebek 1 numara kullandım 3350 doğmustu oğlum 170 tane felan gitmişti mavi paketimi premıumı seviyorum soft bizde taşma ve pişik yaptı
daisybebek Merve_kucuk beden sorunu yok ozaman. Ama normal mavi paket mi, soft mu, premium mu bilemedim ? Ne gerek çeşit çeşit kafa karıştırıyorlar
Aylaa123 birkizanneesi 19 20 gün kadar gitti ilk doğdukları zaman sürekli kaka yapıyolar günde 13 14 bez değiştiriyordum
Merve_kucuk birkizanneesi Hatırlamıyorum 5 sene geçti çünkü üzerinden. 120 adet bittikten sonra 2 numaraya geçmiştim direk.
birkizanneesi Aylaa123 yaa öyle mi peki 2. Paket aldınız mı 1 numara yoksa 2. Numaraya mı geçtiniz 20 gün sonra
Aylaa123 birkizanneesi ben direk 2 ye geçtim çünkü 1 le 2 arasında çok fark yok 1 2-5 kilo 2 3 6 kilo ama siz stok yapmayın bebeğinize yaramayabilir deneyin ona göre alırsınız
birkizanneesi Aylaa123 aynen canım stok yapmak istemiyorum o yüzden ilk etapta kaç tane alsam ne kadar gider hesabı yapıyorum 🙈çok teşekkür ederim