Snadgrz Herkese merhaba, bugün doktor kontrolüne gittiğimde bebeğin kordonunun boyun tarafından geçtiğini gördük. Doktor herhangi bir sıkıntı olmayacağını söylese de benim aklıma çok takıldı. Boynuna dolanma vs gibi durumlar olur mu böyle bir şey yaşayan var mı?
dilaradoyan Snadgrz kızıma hamileyken detaylı ultrasonumda kızımın boynuna iki kez dolanmıştı kordonu. Sanırım 22veya 23.haftasındaydı. Doktor sonraki kontrollerde takip edelim bu haftalarda çok normal, çocuk hareketli olduğu için kordon eline koluna ayağına boynuna dolanabilir. Bu söylediği çok mantıklı gelmişti. Sonuçta bi çocuk bi kordon var ve çocuk sürekli hareket ediyor içeride. İleriki haftalarda hem çocuğun yeri daraldığı hem hareketi kısıtlandığı için daha sıkı takip ediyoruz ama bu haftalarda açılma ihtimali çok yüksek demişti. Gerçekten de sonraki rutin kontrolümde açılmıştı kordon boynundan. Merak etmeyin yani kontrolünüzde tekrar sorarsınız özellikle. Hareketlerini takip edin yeterli
Victorias Ben 23’te kontrole gittiğimde kordonu boynundaydı ama doktor hiç sıkıntı etmedi. Şu an 25’teyim, çoktan açtım sanırım korkunç hareketli 😂 bu haftalarda çok normal. Kaç kere dolanıp açılıyor, kafanızı takmayın.