aleynaozalpp14 Demet_yldz canım özel bi klinikte gideceksen para vermiş olacaksın ki 22-23 haftanda git bebeğin suratını net görürsün ben gittiğimde 22+2 haftalık hamile iken gittim gördümm
Ayseyldz07 Mervecelik190518 canım devlette yaptıracaksın değil mi benim doktorum yeşil alan açtık sistemde mhrs de gözükür 182 den telefonla randevu alacaksın dedi sende bu şekilde bir dene bakalım
2Princess1Mom Ceren1996 Bende 18 Mart Çarşamba 😊 5 Mart’a almıştım ama 20+3 olacağım küçük olabilir belki diye değiştirdim randevuyu dün.
Mervecelik190518 Ayseyldz07 evet alanı açtırdım istanbuldan almaya çalısıyorm anadolu yakası ama full dolu düşürmek mesele sabah onda alarm kurdum baktm ama yine cıkmadı
2Princess1Mom Ceren1996 Bedia hanımı düşünüyordum bende başından beri ama doktorum özellikle perinatoloji uzmanı yapsın detaylıyı dedi. Özeldede tek Halis bey perinatolog. Yorumlara da baktım gayet iyi o sebeple ona aldım. Bedia hanım radyoloji uzmanıymış 😊
Ceren1996 2Princess1Mom evet biliyorum benim doktorum Bedia karayı önerdi. Herkes çok memnun hiç kötü yorum görmedim bende 👍
2Princess1Mom Ceren1996 Evet canım Bedia hanımın da yorumları çok iyi. Suyumda azalma görüldü o sebeple perinatolojiye gitmemi önerdi. Güzel haberler alalım inşallah 🤲
Demet_yldz Profesör Ali ekiz e randevu aldım bende özel hepimiz güzel haberler alalm insallah sağlıkla kavusalm yavrularımıza🪻