CananENES Ben sade. Sütü içemiyorum kızlar yoğurt ve peynır yıyorum ama sut ıcemıyorum kakaolu sut aldım sızce aynı sekılde olur mu
gdaslik CananENES ben de sade süt içemiyorum çocukluktan kalma birşey onun için içine çok az filtre kahve koyup öyle içiyorum deneyebilirsin tadı güzel oluyor
Nursemom CananENES bende eskiden çok içerdim soğuk süt şimdi ne sıcak ne soğuk içemiyorum tiksinme geldi. Bol yoğurt ve peynir yiyorum. Süt bazen ısıtıp bal koyup içiyorum yada salep yapıyorum. Seversen robotta muzlu süt yapabilirsin 🤗
CansuCaTurkmen CananENES kakaolu süt yerine içine az bi tatlı kaşığı pekmez veya bal atıp dene bir kere canım hem daha faydalı olur hemde tadını değiştiriyor bende o şekilde tüketiyoru.🌸
Iskandinavgelini CananENES alternatif olarak soya sütü veya badem sütü içebilirsin. Bende süt içemeyen biriyim onun için soya sütü tüketiyorum içerisine bir kaşık pekmez katıyorum hem daha sağlıklı oluyor hemde tadı değiştiği için rahatça içebiliyorum.
gdaslik CananENES kefir içebiliyosan süt içmesen de olur bak ben her sabah bir bardak kefir içiyorum onu da kendimiz mayalıyoruz hergün taze taze tadı nefis aynı ayran gibi oluyor
CananENES 😔 oda yok canım ezelden Berı pekmez yemem bal cevız badem ve sut yanı yararlı olan seylerı hamılelıgın başında duyunca çok tukettım ıgrenme geldı kesınlıkle ıcemıyorum