Dygus Ben evvelden beri çok iştahlı biri değilim gebelikte de çok açılmadı. Biraz sonlara doğru abarttım 😀sanırım kendim zayıfladım bebek aldı. Çünkü hamile kaldığım kilonun da altına düştüm 😆benim öncesinde de spor geçmişim vardı. Alakası var mı bilmiyorum ama sezaryen oldum ertesi gün depar atıyordum hiç oturup da dinlenmedim. Eğer riskiniz yoksa spor muhakkak yapın derim 🫶