annelik565656 Kızlar sol göğsümde ağrı var bazen sağda oluyor ama nadiren bazen kuluncumdan da göğsüme vurduğumu düşünüyorum özellikle geceleri oluyor gebelikte bu durumu yaşayan var mı ?
hhatice-25 annelik565656 4 gündür bende aynı şeyi yaşıyorum. Nefes alınca, öksürünce çok fena batıyor. Ben kalp krizi falan mı diye korkup acile de gittim ama soğuk almışsn dediler. Sizin geçti mi?
hhatice-25 annelik565656 çok zor gerçekten nefes almakta zorlanıyorum ben yaa. İnşallah bir an önce geçer. Bişey yapabilsek keşke. Sen doktora falan gittin mi peki
annelik565656 hhatice-25 bende scootera biniyordum göğsümden çok soğuk girdi baya soğuk aldım ondan kaynaklıdır diye düşünüyorum doktora gitcem de gebeyiz bakarlar mı acaba emar vs
hhatice-25 annelik565656 Bana ekg çektiler bide kan aldılar. Sorun yok dediler. Ne yapabilirim dedim hani kas gevşetici krem vs kullanabilir miyim dedim ama önermedi acildeki doktor. Sıcak tut ve masaj yap dedi yapıyorum ama hiç kâr etmiyor😥