Kızlar az önce doktordan geldim sat 13 Şubat ( başlangıc ) adetinle beraber 14. Gün gel yumurta ölçümü yapalım demişti ovulasyonda yapıyorum bu ay henüz pik olmadı en büyük yumurtan şuan 11 cm dedi catladıysa bilemem dedi bende ovulasuon yapıyorum yumurtlama olmadı dedim o zaman önünde dedi Pazartesi tekrar gel bakalım dedi normal mı kızlar yoksa az mı ya 14. Güne göre yumurta büyüklüğü 😢