Kızlar tsnsyon yüksekliğinden bı hafta hastanede yattum sonra taburcu oldum tekrar dün yattum bugün çıkmak istedim ama doktorum 24 saatlik idrar istedi tekrar gidicez yatış için protein çok yüksek çıkarsa herhalde doğum olur korkuyorum kilosu iyi bebeğimin 34+5 de 2700 gramdı iki hafta önde gidiyo ama gene de küçük kuveze girer diye korkuyorum varmı bu hastalarda doğum yapıp kuveze girmeyen sağlıklı doğan biraz konuşalım moralim çok bozuk 😞😞