Hazella benim de o haftalarda su gibi şeffaf geliyordu, aynı şeyi düşündüm burada okuduklarımdan da etkilendim korktum. Kaç kere idrar yolu enf için test yaptım, idrar testi ve kültürü yaptırdm 2-3 kere, hiç bakteri üremedi. bir iki kez fitil kullandm gyno lomexin , geçti. Sonra yine başladı bir ay sonra, beyaz kremsi kıvamda da geliyor şimdi de ara ara. Örnek aldı vajinadan, onu da test yolladık ama hiçbir üreme olmadı. 31 haftalığım şuan, hala arada oluyor. Sabah uyandığımda, çok uzun süre oturup ayağa kalkınca vs olabiliyor. Bazen de tuvaletimi yapıyorum hemen sonrasında geliyor heralde tam boşalmıyor idrar torbası, yani bir iki damla çiş bile sızmış olabileceğini düşünüyorum şuan😃 Bebeğin suyu vs yerinde zaten her gittiğinde ona bakıyor doktorlar. Korkulacak birşey yok bu akıntı ne bebeğe zarar verir ne de erken doğumu tetikler dedi. Ben de artık takmıyorum🤷♀️🫠 Eğer sarı yeşil renk varsa, kötü bir koku varsa o zaman vajinada enfeksiyon olabilir onun için ilaç fitil vs verebilir. Diğer türlüyse rengi kokusu sorun yoktur bence🙏🏻