Kızlar bana mı garip geliyor yoksa her doktor mu böyle özele gidiyorum doktorum da gayet işinde iyi çok hastası var gittiğim hastanede 4 tane kadın dogumcu var diğerleri öyle oturuken benim doktorumun önünde kuyruk var bu bence iyi olduğu anlamına geliyor bu yoğunluğa rağmen çokta güzel sakinlikle ilgileniyor fakat iki seferdir gittiğimde bana doğumu nasıl planladığını soruyo ağzından hiç normal doğum çıkmadı sezeryana daha ağırlıklı bana nasıl doğum yapmayı düşünüyorsun dedi bende kendi sancılarım gelirse evde biraz çekerim sonra hastaneye gelirim ama olursa bebekte en ufak bir risk olursa kordon dolanması gibi tabiki riske atmam dedim bişey demiyor en azından ne güzel önceliğin normal dogummus bile demedi 🤔 çok garip değil mi